carlzzons

Alla inlägg under maj 2010

Av Alexander Carlzon - 18 maj 2010 18:30

Nu börjar det dra ihop sig! Inte länge kvar tills man åker till LA då alla bloggläsare :D


  


Fast som jag redan har berättat så måste jag åka ifrån min sköna blommande ros här hemma, min underbara skönhet till vän Madeleine <3


Men jag åker ju den 2 Juni, inte länge kvar nu, ska försöka plugga ganska mycket och njuta det sista av sverige före man begår sitt livs äventyr på nytt, upptäcka världens Lyxstad Los Angeles på många nya sätt! d v s klubbar, restauranger upptäcksfärder,, Jobb som surfininstruktör och i en butik (butiksjobbet blir bara i två veckor) (klädaffär föresten) Hoppas att ni får det underbart denna veckan,blir nog lite dåligt med blogging före resan, är ganska upptagen om dagarna :P


  Alexander  


//Peace out//

Av Alexander Carlzon - 12 maj 2010 18:45

  

Japp alla läsare.. jag bara älskar en speciell blogg som en väldigt speciell person äger <3 Hon är den mest underbara person man kan tänka sig!


www.madeleineeolofsson.blogg.se



Ni kommer ääälska henne  




  Alexande 



HON ÄR UNDERBAR! undeeerbaar

Av Alexander Carlzon - 5 maj 2010 14:40

        Surfarkillen e jag de! :D kan ni fatta det? hade lite kortare hår.. att ha långt hår i Thailand går bara inte för en kille! var tvungen att klippa mig, tänk hur jag hade sett ut i uppsatt hår då --->  


Mmm.. exakt  


  Alexander Carlzon  

Av Alexander Carlzon - 5 maj 2010 14:06

Hej alla underbara glada läsare! (om jag har några läsare)  

i detta inlägget så tänkte jag skriva lite om vår L.A resa förstår ni, den är lite speciell mot förra gången då det var Grand Canyon bergsklättring,fika på Hard rock Café och vimmel i Hollywood. Nu blir det mer graciöst= mycket dyrare resa dessutom förra resan kostade oss 80 000 ;- denna resan kom på en halv miljon kronor + 5000 extra, så det blev lite, men sen ska vi vara borta i över tre månader så jag anser det som billigt. Jag tycker att resan blir lite jobbig, jag måste tyvärr åka ifrån kalla sverige och lämna min älskade mailkompis hemma, hon är ju så underbar<3 Typ världens coolaste tjej ;o

Jag kommer definitivt att skriva till henne även i USA men kanske inte så ofta som tidigare, kommer bli svårt, men jag ska försöka ha så roligt jag bara kan.


  


Hoppas verkligen att det är någon som läser detta inlägget och stödjer mig via bloggen, är ju inte SÅ van än om man säger så.. tre inlägg är ju väldigt lite..


Är man en loser i början, eller sköter jag mig bra?


    


With love


  Alexander Carlzon  

Av Alexander Carlzon - 5 maj 2010 13:53

Tja alla sömntutor utan liv eller ni som är hemma och latar er eller jobbar ihjäl er på era sunkiga kontor! :)

Idag har jag en snabb men viktigt fråga, jag undrar nämligen:

Pssar jag som bloggare? jag kom på här för ett tag sedan att varför inte starta en blogg! Man behöver ju inte alls vara fjortis för det!  

Jag gilar det konstigt nog, jag som pluggar kultur är väldigt mångsidig av mig, diggar det mesta som har med folk och community att göra.


Jag har tänkt på denna frågan mycket länge.. Ska man vara MAN och sluta blogga, eller ska man få lov att göra sitt här först?


Personligen tror jag starkt på den individuella styrkan hos människor-Och JA jag är estetare ;)

  


//  Alexander  

Av Alexander Carlzon - 5 maj 2010 08:19

   oh yes mina kära läsare, idag var min dag kommen, när jag vaknade så märkte jag att det hade kommit ett paket till mig, jag sprang ut i bara underkläderna för att kolla vad det var. Det var: Ett jättestort paket ifrån H&M- ja det är sant jag handlar från H&M divided- för killar altså :P jag är annars typen som handlar på Carlings. men H&M har några riktigt sköna t-shirtar och sneakers och hattar för tillfället!


ha det skönt!


//Alexz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Alexander Carlzon heter jag, är 17 år och studerar andra året på Estet kultur i Örebro. Jag älskar att ha kul, så häng med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards