carlzzons

Alla inlägg under juni 2010

Av Alexander Carlzon - 15 juni 2010 13:37

Asså förlåt mig alla mina sööta läsare.. asså jag har haft en sjukt jobbig vecka. det har hänt mycket trist roligt och omtumlande på samma gång. men i allafall. nu är man på benen igen efter allt som hänt och letar efter nya roliga upplevelser, nu har jag varit och bowlat och käkat på en sushi restaurang med killarna. nu ska vi snart gå tillbaka till hotellet, men såklart så var jag tvungen att stanna till på ett internet café på vägen hemför att skriva ett inlägg, var ju flera år sedan sist känns det som. Jag saknar er litegrann faktiskt alla  härliga människor i sverige, har varit en sjukt konstig vecka, och när min mamma och pappa fick reda på vad som hände på L.A festen bröt de ihop :( som sagt,, jag har varit med om en del.. men heter det inte move on då? därför gäller det att spara sina krafter och ta ut dem på något bra, inte dåligt. Jag kommer att vara mer försiktig nästa gång och inte lita alltför fort på människor runt om kring mig. Det gäller att ha ett öga som en hök och öron som en apa. Right?


   ja nu blev detta ett lite udda inlägg. men bjuder iaf på en bild från ett soligt Los Angeles <3


   Jag måste nog pysa från internet cafét nu. men hoppas ni alla där ute mår bra!




Peace.



Alexander  

Av Alexander Carlzon - 2 juni 2010 14:58

Tja alla heta människor i Norden ! Här sitter man i den gigantiska sviten och undrar vad man ska göra, ska träffa Jeff senare    (a) vet egentligen inte alls vem snubben är men men.. :P


Lite härliga bilder ifrån Beverly Hills som jag älskar så otroligt mycket!



   


Vad tycker ni?





Alexander :*



PUSS PÅ DIG MADELEINE.DU VET ATT JAG ÄLSKAR DIG <3

Presentation


Alexander Carlzon heter jag, är 17 år och studerar andra året på Estet kultur i Örebro. Jag älskar att ha kul, så häng med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards